Fiecare an în Florăria Magnolia începe bazându-se pe rezultatele anului trecut. Analizăm, cântărim, calculăm şi luăm noi decizii.
2015 a fost pentru Florăria Magnolia un an plin de evenimente şi realizări. Direcţia ascendentă se poate vedea din creşterea vânzărilor, veniturile atingând 15.5 milioane de lei, comparativ cu 12.2 milioane de lei, în anul 2014.
Ca de obicei, luna cu cele mai mari încasări a fost martie, luna în care femeile sunt celebrate şi răsfăţate cu flori.
În ceea ce priveşte vânzările raportate la oraşele în care avem florării, în anul 2015 fruntaşe au fost Bucureştiul şi Cluj-Napoca. Ne mândrim şi anul acesta cu multe livrări în afara României. Aproximativ 10% din totalul comenzilor a avut ca destinaţie oraşe din afara ţării. Printre ţările în care am livrat cel mai des flori în 2015 se numără SUA, Marea Britanie şi Germania.
Când vine vorba despre cele mai vândute flori, în topul preferinţelor clienţilor noştri se pare că rămân trandafirii, flori romantice, ideale pentru a fi oferite iubitelor şi soţiilor.
Florăria Magnolia a înregistrat creşteri semnificative în mediul online. Numărul clienţilor care au plasat comenzi pe magnolia.ro a crescut, vânzările ridicându-se la 950.000 de euro, ceea ce reprezintă o creştere de aproximativ 50% faţă de anul 2014.
Fiecare an începe cu planuri. Pentru Magnolia, 2016 va însemna încă 4 florării deschise în ţară, precum şi posibilitatea extinderii în afara graniţelor. Noile proiecte, evoluţia pieţei şi a mediului online ne fac să estimăm o cifră de afaceri de 4 milioane de euro pentru anul în curs.
Profesionalismul şi calitatea ne-au făcut aşadar şi în anul 2015 să fim aproape de tot mai mulţi clienţi care au vrut să facă gesturi frumoase prin intermediul nostru şi cu ajutorul florilor.
Mai multe informaţii despre rezultatele anului 2015 găsiţi pe Ziarul financiar, într-un interviu acordat de directorul general al Florăriei Magnolia, Ioana Molnar.